Wypożyczalnia

Firma Akson świadczy usługi wynajmu profesjonalnego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego na terenie całej Polski za pośrednictwem: Ogólnopolskiej Wypożyczalni Sprzętu Medycznego drogą WYSYŁKOWĄ (wysyłka z Katowic - prosimy o kontakt pod numerem tel.: 32 202 54 95oraz wynajem sprzętu w naszych sklepach medycznych.

W ofercie wypożyczalni:

  • Łóżko rehabilitacyjne i szpitalne
  • Wózki inwalidzkie
  • Kule łokciowe
  • Podpórki - różne rodzaje
  • Koncentratory tlenu

*(w zależności od lokalizacji wypożyczalni asortyment może się różnić, prosimy zapoznać się z ofertą znajdującą się w zakładkach „wypożyczalnia wysyłkowa” oraz „wypożyczalnie stacjonarne”):

Możliwe, że zamiast wynajmować produkt z naszej wypożyczalni korzystniej byłoby dla Państwa zakupić go w naszych sklepach medycznych na terenie  całego kraju (znajdź najbliższy sklep) lub w naszym sklepie internetowym
We wszystkich naszych sklepach realizowane są wnioski NFZ!

INFOLINIA WYPOŻYCZALNI WYSYŁKOWEJ:  32 202 54 95

KONTAKT MAILOWY:  wypozyczalnia@akson.pl


Nasze produkty do wynajmu są urządzeniami używanymi, jednocześnie są one specjalnie czyszczone
i serwisowane przed oddaniem do najmu.

Sprzęt Cena / miesiąc Kaucja zwrotna Koszty transportu wysyłkowe (w jedną stronę)
Łózko rehabilitacyjne metalowe * 120 zł 300 zł 147 zł
Wózek inwalidzki 70 zł 100 zł 35 zł
Koncentrator tlenu 120 zł 500 zł odbiór osobisty
Podpórka 40 zł 100 zł 20 zł

*Łóżko rehabilitacyjne jest złożone i zapakowane na palecie „Euro standard” wg wytycznych firmy kurierskiej.

Nasze wypożyczalnie stacjonarne znajdują się w następujących miastach:

MIASTO TELEFON
Będzin  tel. 32 267 80 66
Bielsko-Biała tel. 33 821 82 88
Bydgoszcz  tel. 52 345 60 06
Bytom tel. 32 387 59 98
Chorzów tel. 32 241 20 40
Ełk tel. 87 621 11 74
Gdynia tel. 58 620 06 97
Gliwice tel. 32 231 75 33
Jaworzno tel. 32 752 09 25
Katowice ul. Kolejowa tel. 32 202 54 95
Katowice ul. Panewnicka tel. 32 253 54 00
Kępno tel. 62 782 20 59
Kraków tel. 12 431 12 40
Kutno tel. 24 254 17 10
Łódź tel. 42 630 84 09
Nowy Sącz tel. 18 440 87 27 
Ostrów Wielkopolski tel. 62 738 55 64
Oświęcim tel. 33 844 34 09
Piekary Śląskie ul. Konstytucji 3 Maja tel. 32 284 11 92
Piekary Śląskie ul. Bytomska tel. 32 202 32 11
Pińczów tel. 41 357 41 99
Piotrków Trybunalski tel. 44 645 95 56
Pleszew tel. 62 508 00 11
Płock tel. 24 269 16 57
Przemyśl tel. 16 677 50 99
Słupsk tel. 59 840 16 34
Sosnowiec tel. 32 360 40 72
Świdnik tel. 81 468 14 44
Wadowice tel. 33 823 57 93 
Włocławek  tel. 54 411 67 78
Zabrze tel. 32 222 07 71

Na wcześniejsze życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

Pieniądze należy wpłacać na następujący nr konta wskazany w umowie.

Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:15 - 15:30.

UWAGA!!!

Minimalny okres wypożyczenia sprzętu w opcji WYSYŁKOWEJ wynosi 2 miesiące.

Na życzenie możemy wysłać łóżko w częściach, bez zapakowania go na palety „euro standard”, natomiast koszt transportu może wynieść nawet kilkaset złotych. Cena za taki transport ustalana jest wtedy indywidualnie przez klienta z firmą kurierską.

Każdy klient, aby mógł dokonać najmu towaru Akson musi zaakceptować warunki najmu oraz oświadczyć, iż samodzielnie rozłoży towar po jego dostarczeniu do niego jak również samodzielnie towar złoży i zapakuje w odpowiednie opakowanie lub na paletę "euro" (duże gabaryty sprzętu np. łóżko rehabilitacyjne) w celu zwrotu towaru po rozwiązaniu umowy.

Akson nie będzie ponosił dodatkowych kosztów transportu w przypadku jeżeli klient nie przygotuje towarów zwracanych, 
po rozwiązaniu umowy najmu w sposób zalecany przez firmę Akson.

 

Aby zawrzeć umowę najmu poprzez infolinię należy:

  1. W rozmowie z obsługującym infolinie pracownikiem firmy Akson przekazać oświadczenie zawierające:
    • dokładne dane klienta z numerem PESEL i seria i numerem dowodu osobistego klienta,
    • miejscem dostawy,
    • numerem telefonu kontaktowego,
    • oczekiwanym terminem dostawy towaru,
    • precyzyjnie rodzaj, typ, nazwę i ilość towaru jaki klient wynajmuje od firmy Akson,
    • oświadczenie o samodzielnym rozłożeniu i złożeniu towaru jaki wynajmuje,
    • oświadczenie o wpłacie przed dostawą towaru na konto wpłat podane przez pracownika firmy Akson - kaucji zwrotnej, koszt transportu do klienta, opłatę najmu za pierwszy miesiąc najmu.
  2. Po wpłacie kaucji zwrotnej, kosztów transportu i czynszu najmu z góry za pierwszy miesiąc, pracownik firmy Akson zleca wysyłkę towaru do klienta przesyłką kurierską.
  3. Do przesyłki dodana jest instrukcja obsługi towaru, karta informacyjna o terminach kolejnych wpłat za najem oraz 2 egzemplarze umowy najmu z wpisanymi danymi o najmie zgodnie z oświadczeniem klienta, podpisane przez Akson.
  4. Kurier w momencie dostawy towaru do klienta zobowiązuje klienta do podpisu umowy przed jej potwierdzeniem odbioru, a oryginał umowy podpisany przez klienta dostarcza zwrotnie do firmy AKSON.
  5. W momencie dostarczenia towaru i zwrotu podpisanej dla Akson umowy rozpoczyna się okres najmu.

     

    Aby zawrzeć umowę najmu sprzętu medycznego firmy Akson poprzez formularz internetowy należy:

  6. Wysłać na adres mailowy wypozyczalnia@akson.pl wstępne zamówienie.
  7. Po uzgodnieniu z pracownikiem firmy Akson, wypełnić w całości formularz zamówienia towarów do wypożyczenia dostępny na niniejszej stronie internetowej w zakładce "formularz zamówienia" i wysłać go klikając na przycisk wyślij.
  8. Procedura zamówienia internetowego wymaga potwierdzenia oświadczenia woli klienta w formie, przesłanie zanim dojdzie do realizacji zamówienia prośby mailowej wypożyczalni Akson - o potwierdzenie adresu mailowego klienta do składania oświadczeń woli i tym samym mailem potwierdzenia danych do zamówienia i składanych oświadczeń - jest to typowa procedura stosowana np. w sklepach internetowych.
  9. Po otrzymaniu potwierdzenia mailowego oczekujemy wpłaty od klienta podobnie jak w zamówieniu telefonicznym - kaucji zwrotnej, kosztów transportu do klienta, jednomiesięcznego czynszu najmu z góry.
  10. Po wpłacie kaucji zwrotnej, kosztów transportu i czynszu najmu z góry za pierwszy miesiąc, zlecamy wysyłkę towaru do klienta przesyłką kurierską.
  11. Do przesyłki dodana jest instrukcja obsługi towaru, karta informacyjna o terminach kolejnych wpłat za najem oraz 2 egzemplarze umowy najmu z wpisanymi danymi o najmie zgodnie z oświadczeniem klienta, podpisane przez Akson.
  12. Kurier w momencie dostawy towaru do klienta zobowiązuje klienta do podpisu umowy przed jej potwierdzeniem odbioru a oryginał umowy podpisany przez klienta dostarcza zwrotnie do firmy AKSON.
  13. W momencie dostarczenia towaru i zwrotu podpisanej dla Akson umowy rozpoczyna się okres najmu.

     

    Rozwiązanie umowy najmu:

  14. Klient pisemnie lub za pomocą zarejestrowanego oświadczenia woli daje znać o rozwiązaniu umowy najmu, Oświadczenie klienta musi zawierać informacje o samodzielnym przygotowaniu towaru do transportu przesyłką kurierską np. łóżka rehabilitacyjnego na europalecie oraz, czy kaucja zwrotna ma być przelana na konto, z którego dokonywane były wpłaty klienta czy klient życzy sobie zwrotu kaucji przekazem pocztowym.
  15. Klient samodzielnie składa towar do transportu, w szczególności samodzielnie składa łóżko na palecie euro jaka we własnym zakresie organizuje.
  16. Po złożeniu towaru do transportu i wpłacie ostatniej raty najmu wraz z kosztami transportu zwrotnego pracownik firmy Akson w imieniu firmy Akson zamawia odbiór przesyłki w firmie kurierskiej (Prosimy nie zamawiać przesyłki kurierskiej zwrotu towaru z najmu Akson, we własnym zakresie dlatego, że może się to wiązać ze znacznym wzrostem kosztów transportu, jaki klient musiałby ponieść).
  17. Ruch towaru z przesyłkami kurierskimi wypożyczalni nadzoruje pracownik firmy Akson.
  18. Magazyn Akson po otrzymaniu przesyłki z towarem wypożyczalni jest zobowiązany niezwłocznie, nie później niż na 2 dzień po dostawie sprawdzić kompletność i stan techniczny towaru i przekazać natychmiast swoje uwagi pracownikowi wypożyczalni firmy Akson, w formie mailowej, na adres wypozyczalnia@akson.pl
  19. Jeżeli Stan techniczny i kompletność towaru nie budzi wątpliwości magazynu pracownik firmy Akson, zleca zwrot kaucji zwrotnej w pełnym wymiarze do klienta.
  20. Jeżeli stan techniczny towaru bądź jego kompletność budzą wątpliwości magazynu - Magazyn spisuje notatkę pisemna z odbioru i stanu towaru po jego zwrocie wraz z dokumentacją zdjęciową i przesyła tego samego dnia do biura firmy Akson w Katowicach na ręce specjalisty firmy Akson.
  21. Specjalista firmy Akson w drodze polubownych negocjacji ustala z klientem ewentualne braki towaru lub rodzaje uszkodzeń.
  22. Jeżeli uszkodzenia lub braki są z winy klienta, to specjalista firmy Akson na podstawie opinii serwisu Akson, zleca zwrot kaucji zwrotnej za towar na ręce klienta, w kwocie pomniejszonej o koszty jakie musi ponieść Akson za doprowadzenie towaru do stanu prawidłowego.
  23. W sytuacjach wyjątkowych, szczególnie kiedy obecny klient Akson samodzielnie znajdzie nowego klienta na wypożyczenie sprzętu, który wziął w najem od firmy Akson, istnieje możliwość przygotowania i sprawdzenia kompletności towaru i jego stanu technicznego przed wysyłką przez przedstawiciela Akson lub odbiór towaru wraz ze złożeniem nie za pomocą przesyłki kurierskiej lecz z pomocą PH firmy Akson.
  24. Jeżeli towar zwrócony jest kompletny i nastąpił zwrot kaucji dla klienta - umowę uznaje się za rozwiązaną.
     


     

Szanowni Państwo, 
Poniżej znajdziecie najważniejsze dokumenty i instrukcje do pobrania.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt: