Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że rozpoczęliśmy proces wymiany/naprawy aparatów CPAP.
Działanie to jest wynikiem akcji korygującej prowadzonej przez firmę Philips w związku z wykryciem nieprawidłowości w niektórych modelach tej marki.
Jak będzie wyglądał proces wymiany/naprawy aparatu CPAP?
- Konsultant firmy VitalAire (dystrybutora aparatów CPAP firmy Philips), działający w imieniu Akson, skontaktuje się z Państwem telefonicznie – zgodnie z ustalonym schematem działania.
- Konsultant firmy VitalAire Mariusz Majewski będzie się z Państwem kontaktował z numeru telefonu: 886 283 944.
- Ustali z Państwem dogodny termin i miejsce odbioru wadliwego aparatu CPAP marki Philips.
- Kurier firmy UPS odbierze od Państwa wadliwy aparat.
- Państwa aparat trafi do serwisu VitalAire.
- W ciągu maksymalnie 2 dni roboczych zostaną ustawione parametry lecznicze wolnego od wad aparatu CPAP. Zachowane zostaną Państwa dotychczasowe ustawienia – tak, aby kontynuacja leczenia przebiegała bezproblemowo. Dostaną Państwo nowy, bądź naprawiony, aparat marki Philips, tego samego typu jak używany do tej pory (oczywiście – z nową pianką dźwiękochłonną) lub aparat klasy wyższej.
- Nowy, bądź naprawiony, aparat CPAP zostanie odesłany do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej.
W jaki sposób powinienem przygotować urządzenie do wysyłki?
- Prosimy o spakowanie samego aparatu CPAP.
- Nie pakujemy: torby, maski, przewodu powietrznego, nawilżacza, zasilacza ani filtrów.
- Aparat należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu – najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Można również umieścić aparat np. w pudełku po butach lub w innym, sztywnym opakowaniu.
Proces wymiany jest całkowicie bezpłatny dla Państwa - nie są pobierane jakiekolwiek opłaty za nowy aparat, bądź z tytułu odbioru i wysyłki aparatu.